9 ماه پیش 4 اسلاید 2,953 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی هری پاتر

نظرات بازدیدکنندگان (36)
  • "اگر ولدمورت شکست نمیخورد؟" به لیست پاتح! افزوده شد.
    توسط مادربزرElizabet

    خوشگل منییییی💕✨

  • خیلی پسته باحالی بود بنظرم بی محتوا هم نبود

  • اگه ارباب ولدمورت زنده بود جهان زیبا میشد و من نتونستم همه ی کند زاده ها رو شکنجه کنم هاهاهاااااا

    • اگه واقعا می‌تونستی بلاتریکس، الان احتیاجی به خیال‌پردازی نداشتی:)😐

    • اربابم گفته با مشنگ ها کاری نداشته باشم

  • ارباب لرد ولدمورت همیشه قدرتمند و نافرجام بوده و هست

  • عاااالییییییییییی بودددددددددد✨🎀🎀

  • عررررررززز
    نوموخاممم
    عالییییی😭😭😭😭🫶🏻✨

  • عالیییییی بود گوگولیییییییه مننننن❤✨🌙🎀🎀

  • imageNika
    خوشحال

    تو فرزند نفرین شده چون دیگه هری و هرماینی و رون دیگه ولدمورت رو شکست دادن میرن سراغ بچه هاشون...
    البته فکر کنم
    نخوندمش باید بخونم

    • ولدمورت یه دختر داشته و از البوس و اسکورپیوس سوء استفاده میکرده ✓

    • imageNika
      خوشحال

      دختر ولدمورت درواقع دختر خاله دراکو یا همچین چیزی بوده درسته ؟
      یا من اشتباه میکنم؟

    • imageNika
      خوشحال

      دلفی ریدل

  • imageNika
    خوشحال

    عالی بود
    ممکن بود کل اسلیترینی ها رو تبدیل کنه به سرباز هاش اما خیلی هاشون به احتمال زیاد اصلا خوشحال نمیشدن مخصوصا دراکو مالفوی

  • @پیشی حق گو
    چرا اونوقت؟
    ______
    آیا پیام بالاترم را دیده ای ؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.